don't accuse me

Det blev en lite längre sovmorgon än vad jag hade tänkt, men skönt var det i alla fall! Blev väckt av pappa som ville prata lite, han börjar nog sakna mig.
Idag har jag inga planer på vad jag ska göra, eller jag ska göra vitlökssmör och sen vet jag inte. Kanske ska springa ner på stan och köpa nå kul till mamma och pappa men det får vi se. Vill inte gå själv så kanske tar med mig emma någon dag fram i veckan i stället. Ska kolla runt lite i lägenheten också så att allt se okej ut så jag inte får någon utskällning sen. Duscha ska jag göra också, stinker rök sen igår. Usch, blä. Det ända positiva var väl att myggorna lät en vara! haha.

Nä nu ska jag ta och hitta på någonting mer vättigt än att sitta vid datorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0