En rolig rundtur

Hejochhoj, kom nyss hem efter att ha varit på fest med min faster och farbror. Var lite små kul. Ingen trodde på att jag var ynka 16 år. Hehe. Drack gjorde jag inte i alla fall, jag höll mig nykter med malin!
Jag rakade och klippte en killes hår. Var lite smått roligt. Tog ett tag med de slöa rakhyvlarna vi fick använda men slutresultatet vart riktigt fint, som ett babyface som vi sa.

Så fort dom kom hit runt 22 så sjöng dom på sveriges sommarplåga 2009. Vet inte ens vad den heter men den går ungefär rappapappap papa papapa rapapappa papa papa. någonting sådant. Fått den i hjärnan nu i alla fall och kan absolut inte få den att sluta. Vilka problem jag kommer ha med att somna. Har inte mycket att göra imorgon i alla fall så jag kan ta mig en lång sovmorgon. Göttans.

Nä nu ska jag försöka sova, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0