i want you here now

hejsan, fullt upp nu dom sista veckorna jag är här. Packa, hjälpa till med huset, träffa vänner och ja bara utnyttja den lilla tid jag har kvar (varför känns det som jag skriver om att jag är dödssjuk eller någonting?). Imorgon blir det att slänga en hel del saker på tippen med päronen sen har jag ingen aning vad de blir på kvällen, hade tänk att gå på lk men har inte någon att gå med för tillfället, du kanske vill gå med mig? Det ordnar sig nog, annars blir det en lugn hemma kväll och packa lite smått och göra i ordning mitt rum för visning och sådant.

Idag då... hehe, höll på att glömma vad jag hade gjort men nu kom jag på det.. så har jag varit hos mormor och fikat och pratat lite. Det vanliga.. Men gud hur ser ditt hår ut, hur mår du, gjort idag, gjort i veckan?.. dom vanliga frågorna. Sen har vi firat min hund som fyller hela 6 år med pannkakor. Hade nog funkat med vad som helst men vi vart sugna på pannkakor och hon kan ju inte säga vad hon vill ha så hon fick det som vi ville ha.. kändes lite elakt men hon gillar ALLT, jag lovar allt! När jag skulle göra pannkakorna ville hon äta ägget, rått med skal på. Clever dog!

Nä nu ska jag nog se en film tror jag, eller läsa en bok :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0