i'm gonna miss you babes!

ni vet vilka ni är.. Jag kommer sakna er varje dag varje minut. Ni betyder otroligt mycket för mig och utan er hade jag nog aldrig klarat mina svåra stunder. Det var ett svårt beslut och jag hoppas att ni kan stötta mig i det valet jag gjort. Kommer aldrig att glömma er och ni kommer alltid vara mina vänner! och jag hoppas vi kan hålla kontakten.  

Hejsan, kom nyss hem från promenaden. Gick fort kände jag. Har också hunnit slänga in en tårtbotten i ungnen. Maräng med rispuffar. Den är makalöst god och lätt att göra. Den går att frysa in också, tappar inte smaken utan är lika god ändå. Kan lägga in receptet snart.

Sitter och väntar på min farbror och faster som ska sova här i natt. Dom skulle tydligen åka till hultsfred imorgon, den där metallica konserten. Dom bor nämligen i hovmantorp, en bit utanför växjö och dom ska åka buss härifrån buss stationen i växjö och då måste dom åka tidigt + vänta i en halvtimme ungefär en söndag morgon. Finns inte så mycket att göra. Blir nog kul. Får se vad vi hittar på, blir nog tv och äta lite må jag tro.

Nä nu ska jag skriva receptet på den goda maräng tårtan. Kolla in snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0