i'm just waiting and waiting

Usch så trött jag är, men samtidigt pigg. Somnade igår vid klockan 6 och vaknade i morse vid halv 11. Snacka skönt. Var väldigt trött och utmattad sen tåg resan. Sk*t på att det kommer en till tåg resa om bara några veckor + en tung resväska.. Ajja, det fixar sig nog. Får börja pumpa armarna med 10 kilos hantlar dom sista veckorna jag är kvar i luleå så kanske inte väskorna känns så tunga :D

Idag har det varit ganska fullt upp sedan jag vaknade, i alla fall vissa stunder! Först blev det att ställa i ordning all möbler inför att mäklaren skulle komma. Bädda sängen, damsuga och lite annat smått i ordning fixande med rummet. Sen så var det chill ett tag med film och tv. Sen blev det dags för mat, hemmagjord jordgubbs kräm säger jag inte nej till. Det var jätte gott. Sen så smälte jag maten med en litenliten tupplur (fast blev bara tröttare av den). Sen så åkte jag och pappa iväg när mäklaren kom så att det inte var så mycket folk i huset när han skulle checka läget. Vi åkte först till coop där jag köpte hårfärg igen. Ingen ny färg bara fyllde på färg i topparna som hade tappat färgen lite och såg lite halvt tjaskiga ut. Sen åkte vi till elgiganten, onoff och sedan åkte vi hem och åt mat och fick reda på vad mäklaren sa och så :)...

Sen vi kom hem har jag inte gjort mycket, bara slappat vid datorn. Har så ont i ryggen så jag kan knappt röra en fena. Får bli ett besök till morfar i veckan så han kan hjälpa mig, detta går snart inte längre. Och jag som ska hjälpa pappa och slänga en massa mäbler imorgon :o hur ska detta gå! det får vi nog reda på imorgon. Bara jag inte får ryggskott eller någonting!

Nä nu tror jag att det blir sängen för min del, ska nog läsa lite på boken jag fick låna av min farmor en stund också så jag läser ut den innan jag ska åka tåg nästa gång så jag kan läsa en annan bok också.. Det är bara på lång resor som jag kan läsa böcker :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0