Jag tror jag börjar bli sjuk!

Usch, fy, nej inte nu. Jag är alledes yr och varm i pannan och har ont i huvudet. Inte kul. Det blir att knapra ipren så huvudvärken försvinner till ikväll då vi ska ha fin middag för farmor och farfar. Jag blir alltid sjuk när jag minst vill det. Är det någonting speciellt på gång då j*vlar blir emma sjuk på något vis. Tillexempel på lucia + julfesten 2007 så skulle jag sjunga ne då fick jag halsböld och fick ligga på sjukhus och hemma och inte göra någonting. Otur. Menmen. Får hoppas att denna "sjukhet" bara varar över dagen.

Jag har ju berättat allt jag ska göra idag, hmm. Det blir ju att diska och sen dammsuga lite innan dom kommer så farmor slipper börja städa det första hon gör.

oh, måste springa på toa....

var var vi, jo. Det är ju inte så snällt mot farmor. Det får bli min brölloppsdags present. Haha. Måste ringa och gratulera också. Hoppas dom är på väg från Danmark nu i alla fall så jag slipper vänta ända till klockan 7-8 i kväll. Då kommer jag seriöst att boka om min biljett och åka hem nu! ne det kommer jag inte göra men jag hade nog velat efter några dagars rastlöshet.

Tror jag ska ta och sova någon timme till och sen om huvudvärken och allt försvinner. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0