Kosta outlet

Hejsan, idga har det varit en låång dag. Vaknade vid 11 av att farmor grattade mig på namnsdagen! Sen så åkte vi till kosta outlet. Ojoj, det var inte lite nedsänkta priser och det fanns allt. Tyvärr hade jag inte mycket pengar men jag får pka dit någon mer gång. En väska fick jag med mig hem i alla fall. Fick den av farmor. Hittade dock en blus som jag ångrar att jag inte köpte den var såå fin. Ajja. Vi åt pannkakor med sylt och grädde också, minus för att pannkakorna var kalla men annars ganska okej. Vi köpte varsin glass också. Mumma.
Nu har jag dö ont i mina ben och fötter, hade inte världens bästa skor på mig heller men det är ju för sent att ändra på det nu. Ska snart gå och lägga mig, är så trött så trött så.

Puss och godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0