När ska man ta och fatta!

Jag blir otoligt arg samtidigt som jag blir ledsen för familjernas skull när jag läser sånt här:



Det har redan skett så många olyckor med ungdomar nu på senaste åren där dom antingen kört för fort eller varit berusade. Jag förstår inte meningen med att köra fort, man kommer ju ändå fram till stället man ska till eller hur? Detsutom vinner man inte många minuter på att köra fort. Jag vet inte vad som hände med bilen, varför den voltade och så men när man hör att det var ungdomar så är kört för fort och tappat kontrollen eller rattfylla det första jag tänker på i alla fall.

Tycker synd om familjerna som förlorar deras barn, släkting över något som är så uppenbart egentligen. Bara härom veckan var det två stycken killar som dog i en bilolycka. Kan inte ungdomar börja förstå snart? Jag vet att jag aldrig kommer köra över 120 i hela mitt liv! Jag vill inte orsaka den smärtan för mina föräldrar.

Läs Artikeln HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0