new begining

Ska snart göra en helomvändning i mitt liv, jag ska flytta tillbaka till min barndoms ort Växjö helt själv. Ja, jag ska flytta hemifrån. Hur bra låter inte det? Men det kommer bara vara under 2:an om jag inte väljer att behålla lägenheten som jag eventuellt ska hyra. Det får vi se då, vi tar en dag i taget.

Den 19 augusti börjar jag på John Bauer gymnastiet i Växjö (på min födelsedag!).Tror det blir bra, har dock en hel del att ordna med innan jag börjar där. Ska för det första fixa så mina betyg kommer in i deras system annars kan det bli fel i slutbetygen sen är det ansökan om inackoderingsbidrag och fixa en lägenhet då. Hos farmor kan jag inte bo hela tiden. Jag älskar henne och farfar men det blir lite väl mycket att vara här i ett år varje dag, kommer nog bli uttråkad och dom kommer inte tycka det är så kul heller om jag stannar så länge. Ett tag blir det nog i alla fall.

För er som inte vet vem jag är tänkte jag göra en liten presentation för. Jag emma och är 16 år just nu (fyller 17 när skolan börjar). Jag ska då som sagt flytta hemifrån den 15 augusti. På fritiden gör jag inte mycket för tillfället. Vänner och skolan är väl det som händer oftast. Jag gick nyss från att vara blondhårig till att vara rödhårig, bara häromdagen satte jag i den röda färgen och då var det för sent. Men det blev förvånansvärt bra faktiskt, dock kommer jag inte vara rödhårig allt för länge. Jag vill nämligen ha färgen jorgubbsblond och jag har försökt och försökt att få det till den färgen men inte lyckats men nu ska vi pröva någonting nytt. Röd botten och sen enormt mycket slingor. Får se om det blir bra, hoppas.

Nu ska jag ta och se en film tänkte jag. Lutar åt att se i taket lyser stjänorna för den är så bra (rekomenderas!) men jag har en hel bunt med andra filmer som också är bra så. Tänkte lägga in lite sköna sommarlåtar sen, så får ni äver reda på vilken bra musiksmak jag har ;) Puss på er!


Nu                                                                                        före

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0