nu är man hemma igen!

Usch, vilken tråkig resa jag hade upp hit till luleå. Kunde inte sova av att en massa små barn skrek och hade sig och sen är det inte skönt att ligga som ett mongo på två styken säten heller. Men det gick en stund i alla fall (alltså att sova). Kanske 3-4 timmar av de 18 timmarna jag åkte tåg.

Ska snart gå och duscha och sen ska jag börja packa. Känns egentligen jävligt tidigt men det är för att få undan saker också. Gud vad allt gått snabbt alltså. Det var bara för 1 och en halv vecka sen som jag fick reda på att jag skulle börja på john bauer i växjö. Nu är nästan allt fxat, ska bara hämta ut papper från min studievägledare och hämta skor och sådant sen så flyttar man. Blir kanske skönt också men kommer nog sakna mamma och pappa jävligt mycket. Kommer upp till jul i alla fall sen får vi se om jag kommer på höstlovet också men det tror jag inte eftersom det är ganska kort och jag vill inte åka tåg i onödan.

Nä nu väntar duschen och sen ska jag dra fram resväskan igen! Puss och hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0