på dator jakt!

Gud så svårt det är att vara helt ovetandes om vad som är bra idag i datavärlden. Jag känner mig absolut helt borta när jag kollar runt. Vad är bra liksom? Ska det vara AMD eller ska det vara Intel? Det blir nog bra till slut men kan det inte finnas nått sätt för oss ovetandes att typ fatta någonting.

Ringre farmor nyss och dom är påväg, skönt att slippa vara hemma själv. Dom skulle komma på ungefär 1 ½ timme. Jag har gjort i ordning allt nu i köket och dammsugit och så, fint blev det. Hoppas hon blir nöjd. Dock råkade jag ta sönder en av hennes tallrikar så vi får väl se vad hon säger om det. Hoppas hon inte blir allt för arg. Det var i alla fall ingenting som var i glas eller kristall som tur var.

Nä nu ska jag fortsätta min jakt efter en bra dator, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0