så här trött har jag aldrig varit!

Gud så mina kusiner har tröttat ut mig idag, sitter och små somnar just nu. Vi åkte ju och badade som sagt, badade i ungefär 2 och en halv timme och sedan har vi varit och plockat ca 3 liter blåbär. Vi har också gjort en jätte god smoothie som var gjord på kiwi, jorgubbar, hallon, vanilj yoghurt och vaniljglass.

Ska sova här hos mina kusiner här i natt. Just nu sitter vi och kollar på någon beck film på 4:an. har redan sett den men den är bra så den är värd att se igen.

Men nu ska jag ta och vara lite social och inte bara sitta vid tvn. Puss

Kommentarer
Postat av: ellenpellen :)

Haha SÅ SKA DET LÅTA! ;D

2009-07-27 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0