sex education

Såg nyss repris av sex education, såg det även häromdagen med emma. Alltså, jag kommer aldrig våga barn. Smärtan är jag nog mest rädd för. Jag vill vara kille, fy va lätt det är att vara kille. Var glada och tacksama för det!
Visst, lyckan efter är nog obeskrivlig men ändå. Jag säger bara AJ!

Har nyss ätit lite lasange som min famor lämnade i frysen åt mig. Snäll hon är. Det var otroligt gott. Sen har jag skadat mitt finger, typ. Skulle ta på mig mina byxor och då råkade jag fastna på något vis och min nagel bröts av fel. På båda sidorna fick jag jack in i nageln och det började blöda jätte mycket. Ajaj. Lite konstig förklaring men hoppas ni förstår.

Ska snart ta en promenad tänkte jag, funderar på att vara så hurtig så jag orkar gå runt växjö sjön. Ska man eller ska man inte? Det är den eviga frågan, "ska man eller ska man inte".. I alla fall när jag tänker på saker jag ska göra eller köpa. Då går tankarna hela tiden "ska man eller ska man inte" någon som också känner igen det?

Just nu sitter jag i alla fall och lyssnar på relativt gamla låtar som jag har så otroligt mycket minnen till. Just nu spelas Avril Lavigne - When your gone och Tomorrow. Går snart inte att hålla tillbaka tårarna. Jag önskar att det inte hade behövt vara så här, sluta just så här men nu är det så.

Hurtig ska jag vara nu i alla fall, ska bara lägga in låtar på mobilen sen ska jag gå. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0