stackars mitt hår!

På mindre än 3 veckor så har jag: Färgat håret rött, tonat rött, färgat rött igen och sen har jag gjort slingor idag. Får se imorgon om några av mina toppar har gått sönder. Får hoppas att det inte har det, tog ändå en ganska skonsam blondering men ingen blondering sliter ju inte på håret. Konstigt nog så blev ingen av slingorna jätte orangea som jag var orolig över. Gooddi..

Annars idag har jag inte gjort mycket, just nu har jag gryymt tråkigt. Inget på tv, inget att göra och alla är på lulekalaset och har kul medans jag sitter här med en taveners burk. Ska snart går ner och ta mig en bit lasagne och sen ska jag försöka sova.. Sova bort den tråkiga fredagkvällen. Det lär ju inte bli roligare imorgon, sucks.

nä nu ska jag sätta kameran på laddning och mobilen sen ska jag gå och se vad mamma och pappa gör :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0