varför känns det så rätt samtidigt som det känns så fel?..

Hej igen, nu är jag snart klar med min tårta. Den blir riktigt fin. Hoppas farmor blir glad. Ska snart ta och göra lite vitlökssmör. Fick reda på att farmor och farfar har ätit oxfilé med någonting och vitlökssmör alla 51 åren dom har varit gifta. Inte dåligt de.
Pratade nyss med mormor också, det gick inte att hålla tårarna borta. Nu kan jag inte sluta heller. Jag åker på min morfars födelsedag också, det gör inte saken bättre. Usch fy vad allt känns dåligt just nu men på samma gång känns det så skönt att få börja om på nytt.

Nä nu får jag sluta och slösa på tårar, kommer ta vätskeersättning snart för att jag torkar ut eller någonting. Måste få i mig någonting att äta, har blivit dåligt med det på den senaste tiden sen jag fick reda på att jag skulle flytta och berättat det för personer och dom blivit ledsna. Mår bara illa.

Jag klarar inte av att skriva mer nu, skriver senare när jag förhoppningsvis är på ett bättre humör! puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0