Världens godaste godis!


Finns verkligen inget godare än Taverners karameller. Har köpt ett helt lager, tror jag har 9 stycken. Haha. Finns inte i luleå men nu flyttar jag ju så nu kommer jag kunna köpa när jag vill om dom nu inte slutar sälja dom på citygross!..
Har suttit och knåpat ihop en lista på saker som jag måste köpa tills jag börjar skolan, den ser ut såhär för tillfället:
♥ Data-väska
♥ Hårddisk till datorn
♥ Skolmaterial, block och pennor
♥ Lite nya snygga kläder
Tror det är saker som jag verkligen behöver nu men vi lär väl se om den kommer byggas på. Fyller ju år som sagt när skolan börjar så jag kommer nog få pengar till att köpa dessa saker eller få något av dessa saker.

Har fått i mig lite att äta nu i alla fall, blev spagetti och köttbullar idag. Blev inte mycket men bättre än ingenting just nu. Tänkte sätta mig och kolla på någon film nu och bara ta det lugnt. Har ju gjort klart tårtan och så har jag gjort vitlökssmöret nu också så jag har inte mycket mer att göra tills imorgon. Tänk, 51 år tillsammans. Jag hoppas också jag kommer att hitta någon att bli gammal med! Puss

Kommentarer
Postat av: ellenpellen :)

Ja de är asgooda!<3

2009-07-27 @ 23:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0