when i see you i run out of words to say

Det är lite smått tråkigt när man är på "semester" och inte har någonting att göra. Har bara varit inne idag och slöat, gjort lite saker men dom var väldigt enkla och tog inte mer än 30 minuter alltsammans. Hoppas på att det händer lite mer imorgon i alla fall. Vi ska äta fin middag och sen eventuellt så kommer mina kusiner. Vi får se hur det blir med det. 

Ska i alla fall ta en promenad ner till stan och lämna tillbaka Patrik 1.5 som vi hyrde i onsdags, den var riktigt bra faktiskt. Älskar grabben där alltså. Så det är väl det jag ska göra imorgon innan dom kommer och diska för det är lite stökigt i köket just nu men det hinner jag. Dom ska köra ända från Danmark.

men nu ska jag dunka på min sommarmusik och försöka att inte väcka grannarna! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0