18 september

hejhej. Har inte blivit mycket skrivande här för jag har så mycket annat att göra men för att mina vänner ska kunna hänga med i mitt liv så ska jag försöka uppdatera oftare.

Senaste veckan har jag inte hittat på mycket förutom skola och sen pluggat. Förra söndagen så jobbade jag i och för sig. Serverade när jordbrukdepartementet var här i växjö. Det var väldigt roligt, nu sitter jag och väntar på min lön bara :)

Idag bär det av till gotland! Ska bli kul, har aldrig varit där så ännu en erfarenhet. Så idag har jag packat och gjort mig iordning för 2 timmars bussresa och 2 timmars båtresa ungefär ( vet inte säkert!).. När vi väl stigit av båten så kommer andreas kompis och hämtar oss, vi ska sova hos honom. Får se hur det går! Jag kommer säkerligen vara helt mobbad i ett hörn eftersom jag inte pratar gotländska och jag känner ingen där men jag får tjata på andrea att umgås med mig :D Så nu blir det ingen uppdatering förrens på söndag kväll eller måndag eftermiddag men det klarar ni nog :) Då blir det bildbomb också för bilder ska jag ta! Måste ju ta och visa upp mitt bruna hår också, ja jag har färgat håret brunt! :)

Nu ska jag ta och fixa lite till innan vi ska till farmor om 2 timmar och äta lasagne och sen ska vi springa till bussen som går 18.25 :) Puss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0