21 september

hejhej,
sitter i skolan just nu och har rast = tråkigt! Vi bara sitter och gör ingenting och jag är leds på att sitta ner också. Ne gud vad jag klagar.
Idag är det då skola, näringslära och projekt och företagande. Har redan haft halva näringsläran och vi gjorde en blåbärssmothie och sen har vi gått igenom alla köksmaskiner och säkerhet. Goodgood. Vi ska snart sitta i grupper och göra en vecko meny. Blir nog lite smått roligt. Mitt internet har slutat funka så vi får se hur det går men jag hoppas jag kan hitta något, tror det är jacket som det är fel på för jag har en klasskompis sladd just nu och det funkar ju.

Senare idag blir det att gå till monki och klaga på att jag inte fått mina pengar. Bara dom tror på mig så jag slipper tjata så jävla mycket, måste ha mina pengar! Hoppas jag har fått mina pengar av mormor också, tänk om dom har tagit pengarna i kuvertet för dom kollar tydligen igenom alla breven till internatet typ :/ ddåligt! Får ringa annars och höra om hon har skickat för annars är det på vift någon annan stans i sverige. Hoppashoppas att det ligger i mitt postfack när jag kommer hem!

Men nu börjar lektionen, hörs senare ikv tror jag om jag inte är sur för att jag inte fått mina pengar! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0