ansvarsfull alkoholhanterning

skit kul lektion, vi sitter och gör ingenting medans våran lärare pratar med en om servering. vi skulle diskutera lite men det tog typ 3 sekunder.

Ikväll blir det ferre. Måste bara få en väg beskrivning för jag har ingen aning om vart jag ska vara. Har skolfoto idag också, hatar skolfoto! Sen har jag idrott, det går bara inte ihop. Skulle vilja missa idrotten  men jag måste få betyg i det nu så kan typ inte missa en lektion. Lika bra att gå och få lite motion, det är alltid bra men då hade jag heldre gått och simmat själv. Vet inte ens vad vi ska göra på idrotten heller, vi ska samlas utanför en idrotts hall, det är de ända jag vet.

Nu ska jag fortsätta att inte göra någonting :)

Kommentarer
Postat av: Cocoon

Svar: Tack :)

2009-09-04 @ 13:15:43
URL: http://cocoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0