barnvakt hos kusinerna

hejhej, sitter här i lugn och ro och sitter och kollar på bingolotto. finns inte så mycket annat att göra. min ena kusin sover och den andra sitter bredvid mig och kollar också på bingolotto. finns inte så mycket på tvn heller.

vaknade imorse av att min minsta kusin ringde och frågade om jag ville komma till dom, var vid 11 tiden och så fixade jag i ordning mig och cyklade till dom. möttes av en hyper unge som bara sprang omkring. haha. så söt! vi har badat, vi har hoppat studsmatta och sen har jag träffat två gamla klasskompisar också. var ganska krystad stämmning så blev bara pinsamt. menmen.

imorgon blir det att åka hem relativt tidigt för jag har tvätt tid och så måste jag plugga inför provet vi har på måndag.

nu ska jag vara lite duktig och städa i köket lite :) puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: tack för tipset. vilken bra smak du har :)

2009-09-26 @ 22:02:50
URL: http://beloni.devote.se
Postat av: Anonym

Sv: ja jag får se om jag får tid

2009-09-27 @ 18:04:35
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0