det är inte lätt när det är svårt

hejhej, här är inte humöret på topp nu ska jag säg. Är ganska ledsen och förnedrad känns det som. Hoppas det går över lite imorgon, vilket det nog inte kommer göra eftersom jag måste prata med idioten också. Har börjat tveka på att åka till gotland i helgen också, känns så ovärt men samtidigt så vill jag ifrån våningen. Kan kanske sova hos min farmor i helgen ist. Ska börja skriva lite loggbok nu som ska vara inlämnad tänkte jag för att tänka på annat. Det är ganska tufft att bo på en sån här våning, i alla fall för mig. Men det ordnar sig. Jag har ju andrea!
Imorgon så ska jag vara i skolan på kvällen, inte en hit må jag säga. Antar att jag ska vara det nästa vecka också :/ Suger stenhårt i så fall. Är inte med några i klassen som jag riktigt umgås med heller. Vad jag har hört är det jag och sen alla killar för tjejerna som jag skulle vart med bytte till förmiddagen. Lika bra att få det undanstökat känner jag så slipper jag det sen. Hade faktiskt kännts lite bättre om jag hade fått vara i köket men nu är jag i serveringen och det känns inte alls speciellt kul eftersom det är inte det jag vill bli men det ingår ju i utbildningen och kan i och för sig vara bra att ha för det är lätt att extra knäcka lite som servitris.

Fick mina pengar av mormor idag i alla fall, men pengarna från monki har jag inte fått men ska vänta till onsdag eftersom det kan dröja om man inte har samma bank så om jag inte fått pengarna innan onsdag så kommer en arg emma att stampa in på monki vid 4 tiden så akta er ;)

Ne nu ska jag skriva den där loggboken så det är gjort så man slipper få en massa påminnelser hela tiden. Höres imorgon. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0