engelska b

hejhej, jag sitter på engelska b lektionen nu. Eller den har inte börjat men vi sitter och väntar på att den ska börja, vilket den gör om 10 minuter. Laddar hem lite saker till datorn också som msn, spotify och lite annat nödvändigt. Haft matte b innan och det gick hyfsat bra, känner mig lite små smart men jag har också redan gjort lite på matte b redan i ettan så lite förtur har jag nog.

Idag skulle jag simma efter skolan men jag måste göra matte, suger men ett måste för jag vill inte ligga efter nu när vi har ganska svåra kurser samtidigt. Simmade ju imorse vid klockan 6 så jag borde kunna skippa det för att göra matte.

Men nu ska jag ta och fixa lite smått här på datorn, hörs när jag kommer hem om jag inte somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0