fredag den 25 september

hejhej, äntligen helg igen. veckorna bara susar förbi. skulle egentligen haft idrott nu vid 12.15 men jag har bestämt att gå den kursen i trean istället för jag har så mycket nu och jag mår inte bra av att stressa. inte världens roligaste men skitsamma. suger att man MÅSTE göra kursen också. jag hoppas också på att vi kan placera den kursen på ett bättre ställe än vad jag har nu. vi får väl se vad som händer.

idag blir det bara att plugga, hela dagen! :/ måste få näringsläran, svenskan, engelskan och matten klar nu i helgen. kommer få tillbring många timmar åt det.

ska snart gå och laga mat till andrea, för att vara snäll. hon åker till gotland i helgen också så blir ganska ensamt på våningen men jag valde det själv så :)

ne nu får jag ta och börja så att maten är klar när hon kommer hem :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0