hejhej

nu är det dags för skola som vanligt, har matte b och engelska b idag. Suger hårt att vi har svB, engB och maB på under två dagar i skolan och på samma termin. Men matten slutar ju till hösten om jag inte måste gå om den för jag får ig. Finns ju tyvärr en risk med det också, jag är jätte dålig på matte! Det löser sig nog, funderar på att hoppa av kursen också men då har jag inte tillräckligt med poäng :/

idag blir det inte att göra mycket.. Prövade kock kläderna. dom var inte riktigt som jag trodde men det blir hård diet som gäller nu framöver så får vi se. Inte för att klanka ner på mig själv men jag måste verkligen gå ner i vikt, kommer inte i ett enda par byxor längre :/ Detsutom har alla affärer bara kläder för dom som är skit smala..

Men nu ska jag börja dra mot skolan, hörs sen eller imorgon.. Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0