hemma igen

hejhej, nu har jag kommit hem efter ett litet äventyr på sveriges finaste ö :) vi hade lite smått kul, var lite segt på lördagen men ändå kul. Blir nog att åka tillbaka nästa helg om jag nu får mina pengar någon gång. Var och lämnade tillbaka ett par byxor på monki och så skulle jag dra kortet och få pengar på det men pengarna har inte kommit :/ ajja, får nog gå dit och klaga lite imorgon så jag kan få dom någon gång. sen sitter jag och väntar på pengar från mormor! hehe.

Imorgon är det skola då, har kök (tror jag eftersom vi ska nog förbereda för tidagen) och sen har vi projekt och företagande på eftermiddagen, om jag nu inte kommer bli skit sjuk imorgon för jag känner mig inte helt hundra. Undra vad det kan bero på :) Vi får väl se hur jag mår imorgon, härjar ju mycket förkylningar nu. Ska vara  i skolan på kvällen på tisdag och servera vilket inte känns så jätte kul måste jag påstå men jag måste ju göra det förr eller senare men jag vill ha någon serveringslektion till innan vi har det efter som dom gör helt annorlunda i serveringen än vad vi gjorde så vill jag uppdatera mig.

Nu ska jag gå och vila på soffan tror jag, mår illa och har ont i rumpan. Sov i en fotölj sittandes i natt. inte skönt ska jag säga!

Bilder kommer imorgon, blev inte många men blir mer nästa vecka och på höstlovet :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0