hur f*n kan man ens vilja vara en sådan person!

helt jävla sjukt att de ens har folk att umgås med. Blir så jäkla leds.

bor ju på internat och idag när jag försökte att ringa till fritidsvakterna så svara ingen av dom, inte ens dem som SKA jobba idag. Vad är det för stil liksom? Blir så jäkla leds på allt just nu. Hatar verkligen att skriva negativa saker här för själv tycker jag det är ganska töntigt att skriva om sånt här menmen. Inte många som läser utan mina närmaste......

Så fort jag bara kan så ska jag flytta härifrån, så jävla ruttet ställe. Mycket ruttna människor också men det är väl som vanligt min otur som följer mig. Hatar min otur just nu. Ingenting går som jag vill.

men nu ska jag nog gå och sova.. men lite svårt när det är jävligt mycket liv nu. vi får väl se.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0