i wanna belive when you say it's gonna be all right

hejhej, nu har jag snart gjort klart alla mina läxor. alla förutom matten som jag fortfarande traglar med. hoppas jag kan få någon rät sida på det snart och förstå vad jag gör. någon som är bra på matte b som vill komma och hjälpa mig? :D Har inte gjort mycket annat än att plugga idag, har egentligen inte gjort mig så mycket. Kan tycka att det är skönt att plugga, är det något fel på mig om jag säger så? haha.

förstår mig inte på varför man ska säga att personer är plugghästar egentligen, vad är det för fel på att gilla att lära sig saker? vilka sjuka idéer folk kan ha.

resten av kvällen kommer bestå av vila framför datorn, har huvudvärk nu efter allt pluggande så nu har en panodil slunkit ner med lite köttbullar och potatis plättar. satt fint i magen.

nu ska jag fortsätta och leka lite på datorn, hittar så mycket funktioner på den hela tiden fast jag har haft den i ett år nu :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0