nu blir det skola

hejhej, ska snart gå och möta emma h på stationen. Vi ska först på stan tydligen och sen så ska vi till skolan och försöka oss igenom matte b talen som vi fastnat på. Får se om vi kan komma någon vart annars får jag jobba som ett as igenom de sista kapitlena för vi har prov snart också, som jag nog inte kommer klara men skitsamma!
Har fortfarande världens huvudvärk men jag vill inte ligga efter i svenska och engelska också så jag ska försöka plåga mig själv lite och gå till skola i alla fall, får vila extra mycket i helgen då alla åker hem nästan. Som jag vet nu så är det bara jag och keno kvar här i helgen, kan bli lugnt.

Annars idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir och vila förstås och sen spurt räkna matte och sen så skulle jag hjälpa gotland med lite källkritik. jag tycker det är roligt med historia. vet inte varför jag är bara otroligt intresserad av det.

Måste gå och kolla om jag hittar någonting att äta i frysen idag också, vet att jag har lite smarriga saker. Får se om jag kommer kunna välja vad jag ska ta för någonting, men det finns ju andra dagar också. Vi får helt enkelt se vad mitt öga faller för först. Funderar lite på laxbitarna men bacon röra låter jävligt gott. Svårt val. Men nu ska jag packa och göra mig i ordning för en halv skoldag i alla fall. Går alltid till skolan tidigt på onsdagar för att umgås med emma och för att komma ifatt med matten och lite annat. :)

Pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0