ojdå

hejhej, skrev ett helt inlägg igår men såg nyss att det inte kommit upp :o skit också. kan dra lite snabbt vad jag gjorde igår då. Först skola då, vi var i stoköket (jag, elin, dannie, mattias gjorde sallader till lunchen) sen vid 1 så hade vi servering. Vi skulle visa att vi kunde bära och lite så, vi hade även en tävling men den var jag inte med på för jag hade ingen lust att vricka foten och inte kunna gå resten av året eller någonting sådant. Man vet aldrig vad min fot kan få för sig ibland, den gör som den vill. Efter serveringen åkte jag fort hem så jag kunde slänga mig på soffan och bara vila, jag och andrea gjorde lite hamburgare och efter den slockande jag och andrea hade bäddat om mig. Så gulligt. Sen fick vi för oss att gå och handla, behövde även kolla på lite saker till näringsläran också men en sak fattas fortfarande men man kanske kan gå och fråga läraren om det. Sen när vi kom hem så kollade vi på tv ett tag, andrea skulle tvätta men tvättmaskinen läckte så vi fick ringa fritidsledaren och det fixade sig tillslut efter lite om och men. Problemet var en ventil som skulle dras åt. Sen blev det lite tv och pluggande sen hände det som blev kvällens skratt, lillla andrea låste in sig nyckel. Stackarn. Då blev det yttligare ett samtal til fritidsledaren och hon fick komma och låsa upp åt henne. Sen gick jag till sängs, var så trött efter dagen.

Idag då, har egentligen sovmorgon men jag ska till skolan och räkna lite matte med emma h för att vara lite före, går bättre när man han någon att diskutera med som förstår vad vi jobbar med. Sen ska jag se om jag kan hämta ut min dator för vi behöver dom till lektionerna men dom verkar lite åt det sega hållet när det gäller min dator men vi får hålla tummarna idag. Sen blir det en svenska lektion, vi ska ha litteraturhistoria. Kan nog bli kul tror jag. Efter skolan ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på 6 år! gosh, kommer nog bli ganska pinsamt till en början skulle jag tro, eller så kanske det inte är så. Vi får väl se. Ska på en fest som hon har i helgen också och ska få lära känna lite människor. Blir nog kul!

Nu ska jag i alla fall kila iväg till stationen snart och möta upp emma :) puss



min look idag :D

Kommentarer
Postat av: elleeeen

Såååå fin kusin man har!<3 :D

2009-09-02 @ 16:50:56
Postat av: Emma H

Fin bild Emma :)

2009-09-17 @ 14:32:55
URL: http://emmahoolmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0