om du ändå vore här

hejhej, (rubriken har ingenting med det jag kommer skriva nu).. Är ledig idag, skönt! De andra är på någon skolpolicy kurs för att dom ska få betyg i datakunskap vilket jag redan har. Så jag fick stanna hemma fast jag var tvungen att göra klart väldigt mycket av litteraturhistorian men det är en enkel match, tror jag än så länge. Ska över till farmor och skriva ut papper ikväll också. Orkar inte sitta och plugga vid datorn så jag ska skriva ut dom fakta bladen vi ska träna in för avstämmningen på måndag i näringsläran. Hoppas det går bra och att det kommer fastna någonting i min stressade hjärna.

Måste göra matte också, det är det ända jag bävar mig för alltså. Fattar inte någonting, jag bara gör talen men jag förstår inte hur jag gör. Smart! Sen har vi missat 2 lektioner nu och vi skulle haft prov förra veckan men det kommer nog bli uppskjutet. Jag undrar hur vi ska klara av matte b kursen alltså när det kommer gå bort så många lektioner nu framöver. Vi har ju praktiken som också kommer gå bort :/ Har ganska mycket press på mig eftersom jag verkligen måste klara matte b för att kunna komma in på högskola sen, vilket alla som ska gå på högskola i och för sig har! men jag mår piss när jag är pressad och stressad så min tillvaro är inte det bästa just nu. Hoppas det ordnar sig.

Annars idag händer inte mycket, jag ska bara ta det lugnt tror jag. Orkar inte göra några ansträningar till att gå och träna när jag inte mår så värst bra så det får vänta till nästa vecka tror jag.

Imorgon är det skola igen, eller bara för min del i alla fall. Har idrott med ettorna efter lunch. SÅ KUL!! (ironi). Ne usch, funderar på att sjukanmäla mig men jag måste verkligen gå annars kommer jag få ig och så måste jag gå om den nästa år med dom ettorna och det orkar jag inte. Så det är bara att bita ihop! Måste-måste-måste fixa den kursen, samma med matten.

I helgen så ska jag vara barnvakt åt mina kusiner, blir nog roligt. Dom är så söta dom två! Tydligen så ska jag passa en hund också men de är inget problem eftersom jag saknar mina hundar så kommer det nästan bli som vanligt, men ingen kan ersätta milla!!

Ne nu ska jag nog ta och göra mig lite frukost känns det som, magen är lite smått tom. Höres när jag har tid och lust :) bilderna från gotland har jag inte lagt ut med flit för de vart så lite så jag kör en bildbomb efter höstlovet i stället :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0