sjukling

hejhej, vart sjuk nu i två-tre dagar så jag har inte orkat skriva så värst mycket. Idag är det lite bättre så det blir att gå till skolan imorgon i alla fall. Pappsen är här i växjö nu också så om någon timme ska jag försöka att träffa honom. Kommer inte ses på några veckor sen igen så skitsamma om jag är sjuk!

Annars idag så vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska väl umgås med gotland antar jag. Brukar bli så. Vi har nämligen en hel del vi ska se på tv nu fram till torsdag då hon åker hem och lämnar mig här, svikare alltså! haha. Nä men hon kommer på söndag igen med presenter åt mig, det är snällt.

Måste cykla och handla lite snart också, ska för det första leta reda på gluterfritt bröd och pasta. Av någon underlig anledning så tror jag att jag blivit gluten och laktos intolerant.

men nu ska jag få i mig lite frukost. pusspuss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0