skola som vanligt :/

usch vad leds jag är på skola, men vem är inte?
har sovmorgon idag som alla onsdagar och ska snart kila iväg, fast ska till stan med sofie före. Blev lite tjorvigt igår med de löste sig, hoppas jag. Idag har jag på mig för lite kläder för graderna tror jag. Men skit samma. Ska också inviga mina nya skor som jag köpte igår.

Ikväll ska jag gå på "dejt" med min faster. Hon är i stan innan hon ska åka iväg och jobba så då ville hon träffas ett litet tag. Måste egentligen plugga men skitsamma :D jag kan göra den senare för jag ska bara läsa en bok :)

men nu ska jag börja kila, puss :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

INTE JAG!

Jag älskar skolan, jag vill bara dö om inte jag har skola.



host

2009-10-05 @ 23:41:11
URL: http://ballex.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Det var ett tag sedan du uppdaterade, vad har hänt sedan sist?



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-11-10 @ 20:13:24
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0