just don't give up, please don't give in

hejhej, va ett tag sen man klickade sig in på bloggen och skrev av sig lite. har vart lite mycket på sistone. har hunnit med hel dagar med endast pluggande för att hinna klart och sen en kort visit på sveriges största ö gotland. hade lite smått kul. kom hem i tisdags sen har jag bara tagit det lugnt har inte mått så värst bra. mitt fot krånglar igen och min mage ojojoj, känns som om någon står på min mage hela tiden. inte bekvämt! hoppas att det ordnar sig snart.

påskolvet är slut snart, vill inte tillbaka till skolan men måste ju. usch. och nationella börjar nu också snart. ska skriva ett tal på fem minuter om relationer. känns inte värst kul menmen, måste ju göra det så. hoppas bara min nerver kan hålla sig i styr. jag klarar verkligen inte av att redovisa men jag brukar göra det ändå, ingen ser på mig att de ända jag vill göra i den sekunden då jag börja prata är att spy helt ärligt så nervös är jag. alla tror jag har lätt för att redovisa bara för jag har lätt att prata i en grupp men jag tycker inte de är samma sak på nå vis.

ska ta tag i att städa lägenheten lite nu, har diskmedel över hela köket tack vare julle! haha. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0