Namnsdag: Maria

Grattis till mig! Undrar vad jag kan ge mig själv i namnsdags present. Lite hårfärg kanske. Vi får la se. Ska eventuellt iväg till mamma och pappa idag igen. Mamma heter också Maria så vi ska väl fira lite tillsammans. Får se vad vi ska hitta på. Vi sitter och spånar efter idéer just nu. Jag har så dålig fantasi. Vad kan man göra en söndag? hyra film är det första jag kommer på men det har man ju gjort ett flertal gånger. Någonting kommer vi på i alla fall.

Har gjort klart läxan nu i alla fall. Känns skönt. Slippa ha den på minnet. Nu är det bara engelskan kvar men den gör jag nog imorgon när jag kommer hem från tandregleringen eller så gör jag den på tisdag när jag är ledig. Den kommer göras i alla fall det vet jag. Men att skjuta upp den, det är jag som sagt expert på.

Nu ska jag gå och fixa i ordning mig för att dra iväg till päronen. Krams 

 
Bjuder på en nästan nyvaken Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0