älskar mitt schema!

Jag tror inte de finns någon annan än mig som älskar sitt schema så mycket som jag gör! känns så i alla fall. Den här veckan har jag gått i skolan två dagar och nästa vecka går jag också två dagar (måndag och onsdag) sen har jag ett efterlängtat lov! i vanliga fall så har jag lektion på tisdag, onsdag eftermiddag, torsdag sen är jag ledig måndag och fredag. Finns ju inget bättre schema alltså!

Idag har jag vart i skolan, haft naturkunskap och engelska b. På naturkunskapen har jag börjat skriva en uppsats om universums födelse. den är jag nästan klar med! :) sen på engelskan så gjorde jag nästan klart hela engelska litteratur häftet vi fått så nu ska jag bara skriva lite mer åsikter och kolla igenom stavning och grammatik sen är den också klar. Sen blev det helg.

Funderar på att göra klart dom så har jag ingenting mer sen, låter som en bra idé men jag vet inte om jag orkar. haha. men det kommer nog bli så tillslut. naturkunskapen är jag faktiskt intresserad om, lite spännande sådär och klurigt så som jag gillar det!

Mat är vad jag ska ta och göra nu hade jag tänkt så jag får någon energi till att ta tag i läxorna. kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0