don't stop

hejhej.

sitter här i min lilla ensama lägenhet och lyssnar på musik. är inte trött överhuvudtaget, vet inte riktigt vad jag ska göra för att jag ska bli trött. en promenad hjälpte inte och inte en tråkig bok heller. inget kaffe eller te med koffein är konsumerat idag heller. skumtskumt. jag som blev väckt så tidigt också!

fick reda på att jag är ledig på måndag istället för ledig på onsdag vilket är otroligt skönt! lång helg :)
måste plugga imorgon efter att jag vart och snackat med andrea, få se om jag kanske kan få med henne till att plugga också! kan nog vara bra, så kan vi pusha varandra.

ska snart ringa lite telefon samtal, får se om det är likdant som de förra som jag ringde. fattade ingenting men vi får väl se om de kan klarna lite när jag får reda på hur allt ligger till om jag ens kommer de men jag tror inte jag gjort något fel i alla fall.

ne nu ska jag fortsätta med mitt skön sjungande :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0