here comes the pain

Hejhej, nu har jag färgat håret. Blev inte så som jag hade tänkt mig. Blev inte så mycket färg som jag hade tänkt. Hade tänkt mig en lite starkare röd men det blev bara blekt. Jag gjorde bara slingor. Ska nog gå och köpa en knallröd färg och göra om det nu i dagarna kanske vi får se. eller så nöjjer jag mig med hur det ser ut nu. Kan aldrig bestämma mig. När jag är blond vill jag bli brunett när jag är brunett vill jag bli blond och så hela tiden. Vet inte riktigt vad jag ska göra.

Ska går och lägga mig snart i alla fall och imorgon blir det tidigt till skolan fast att jag har sovmorgon. Ska plugga med emma i skolan. Vill egentligen ha min sovmorgon men jag måste samtidigt plugga och det är bra att ha någon att diskutera med.

Vi hörs, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0