here comes the start of every sleepless night

Hejhej, blev lite smått sur för några timmar sedan. Emma ringde mig, tror jag hade somnat. Vet inte riktigt låg och kollade på Bones i alla fall och sen va jag helt borta. Hon frågade mig om jag gjort energi läxan i naturkunskap. Då kan jag säga att jag var vaken. Det hade jag totalt glömt bort! Så det har jag suttit med nu sen nio kanske. Läxan handlar om energiprincipen, energiformer, energiomvandlingar, kraftverk, hur jag kan göra för att använda energi mindre och energi politik. Det är inte lite jag ska få in i hjärnan innan torsdag. Hoppas det fixar sig för jag satsar ändå på dom högre betygen i kursen. Åhh, jag hade helt glömt bort det! tur att emma påminde mig annars hade jag suttit i en knivig situation på torsdag.

Ska nog ta och sova nu, behöver vända på dygnet men det har jag ju redan sabbat. Sov tre timmar i natt och sen kanske en stund nu på eftermiddagen. Imorgon är jag ju ledig men det är mycket som ska hinnas med som jag skrev innan. Nu utökas listan.

Måste gå och borsta gaddarna först i alla fall så vi får väl se vad jag bestämmer mig för sen. Just nu dunkar jag hög musik så jag inte somnar så det lutar nog mot att gå och sova. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0