i just wanna know

hejhej, ledig dag idag. tror jag i alla fall. ingen har ringt mig och frågat vad jag gör hemma i alla fall. sitter just nu och sjunger för fullt, grannarna kommer nog snart bli arga :) snart kommer min lillkusin hit, vet inte riktigt vad vi ska göra. vi kanske går ner till affären och köper lite fika och så kanske vi ser en film. vi får se vad lill-skruttan vill göra. så söt är hon.

annars idag ska jag ta tag i det sista med läxorna så jag kan lämna in dom, skulle kännas ganska skönt så jag fokusera på att packa och städa istället för att plugga. den här gången måste jag!!! jag tycker alltid det är lättare att plugga åt någon annan än att plugga själv av någon lustig anledning. men idag måste jag!

igår va andrea och hennes kille här, åt lite go mat som jag lagade och sen hjälpte jag henne med hennes engelska läxa. älskar att hjälpa andra.

nä nu ska jag nog plocka lite så det inte ser allt för jävligt när lill-skrutten kommer hit. kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0