just make the best of it

hellu, inte vart världens bästa uppdatering, inte många som läser heller men skitsamma. är skönt att kunna skriva av sig och sen kolla tillbaka :P

har haft en hel del olika i-landsproblem nu den senaste veckan. dom flesta börjar lösa sig nu faktiskt sakta men säkert. färjan till gotland går så det blir en efterlängtad gotlandsresa på påsklovet. taggataggatagga! blev leds på mitt blonda hår som jag färgade det till bara för att mormor inte skulle bli sur för jag orkade inte med tjatet (men jag gillar henne ändå!) så jag färgade håret brunt idag, eller rättare sagt tonade. blev lite fläckar och ja min utväxt färgades inte lika mycket som de jag har färgat så det blir att färga det imorgon så det bir fint och jämnt annars är jag gudarns nöjd. vill vara brunett men jag orkar inte färga hela tiden så därför färgar jag tillbaka till blondt vid jämna mellanrum. nu kommer jag nog hålla det brunt ett bra tag. jag känner mig finare och fräschare i det och de är de som räknas! 

imorgon ska jag på stan med L-syrran. ska hjälpa henne hitta lite kläder och sen ska jag då köpa en till toning så jag slipper gå runt och ha en utväxt när jag tonat håret för de är de det ser ut som just nu. sen ska jag köpa lite andra saker men vi får se om jag har råd med allt måste se över min ekonomi lite. måste ha pengar till gotlandsresan också :D.. så sjukt taggad alltså! bara för det kommer de säkert bli världens flopp allting :/.. men jag håller tummarna och är taggad ändå! 

nu ska jag gå och sussa hade jag tänkt. men först ska jag borsta gaddarna så dom blir vita och rena :) kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0