life is a bitch!

hejhej, sitter i skolan och ska leta fakta om universums födelse. sååå kul. eller inte! jag fattar men jag fattar ändå inte och det gör mig otroligt irriterad. blir nog mer irriterad än vad jag skulle blivit om jag inte är irriterad utöver skolan idag. f*n också!!

idag blir det nog att gå hem och plugga som vanligt, måste vara klar med det här innan nästa vecka. får nog göra ett dåligt arbete den här gången jag orkar inte bry mig nu. hoppas allt kommer lösa sig för så här kan det inte fortgå.

efter skolan är det helg för min del, har varit ledig tisdag och onsdag också. inte värst lång skolvecka vilket har varit jätte skönt. helgen blir nog bara att ta det lugnt och jobba med universums födelse antar jag, har inte värst mycket att göra, ska egentligen storstäda lägenheten för jag skulle åka iväg på påsklovet men det verkar inte som om det kommer gå. precis som sportlovet. sucks men vad ska man göra. jag får helt enkelt bara bita ihop och fortsätta med mitt liv.

Dags att fortsätta med universums födelse så jag kan få lite gjort så jag slipper ha så gudarns mycket att göra hemma för jag måste göra engelskan också kom jag på. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0