love hangover

hejhej, sitter hemma hos päronen för tillfället. håller på att tvätta i sista minuten. ska snart äta lite tacos sen ska jag dra till andrea där vi ska fixa lite sen drar vi till gotland över lovet. ska bli så otroligt skönt! måste dock göra läxa på båten men hur ska man annars fördriva 3 timmar på en båt? haha. i natt ska vi iväg tror jag, vi får se hur de blir men troligtvis blir det så sen iväg imorgon också på 18 + 19 års fest. kulkul. laddar upp med en massa bra låtar av jason derulo just nu, bara älskar hans låtar!
nä nu ska jag ta och börja laga lite mat och kolla till tvätten, känns som jag tvättat i 4 timmar eller nå men de är bara 1 och en halv :P kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0