sometimes love just ain't enough

hejhej!

skre en lång text och så klumpig som jag är så trycker jag på radera knappen och så går den tillbaka en sida och texten försvann. sånt är alltid lika irriterande!

drar det lite snabbt istället. en vvs kille kommer strax och ska fixa mina element, riktigt snällt gjort. idag ska jag ta mig an läxorna jag aldrig gjorde igår för jag gick till andrea istället. hade nog varit bättre att bara ta en promenad känner jag nu.

jag vet att de är tråkigt att bara läsa en massa text men jag har inga bilder jag inte redan lagt upp här. får ladda kameran och sätta i gång och leka paparazzi kanske :) kanske lägger upp lite bilder på min lägenhet?

måste plocka undan lite innan vvs gubben kommer så han har någon plats att jobba på. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0