the start of every tear i'm gonna cry

Godmorgon, dags att gå upp nu så jag inte sover bort hela dagen och få svårt att somna i natt. Har bestämt mig att strunta i att tvätta idag. Inte värst bra men det ´är så mycket och jag orkar inte springa upp och ner hela tiden. Kanske slänger in en maskin senare ikväll. Ska snart åka iväg och köpa hårfärg i alla fall. Det fanns inga där jag skulle köpa igår, alltså färgen jag ville ha så jag struntade i det.

Annars så ska jag fortsätta plugga på naturkunskapen. Fattar ingenting men hoppas någonting sätter sig i hjärnan i alla fall så jag har någon chans att få bra betyg. Sen kommer andrea senare, hon ska hjälpa mig att färga håret.
Dags att kolla när bussen går och klä på mig lite kläder. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0