then i get a scary thought

Hejhej. Ont i kroppen har jag nu det vill jag lova. Kan knappt röra mig. Gick sådär hos tandregleringen fick inte gå framåt i behandlingen för att mina framtänder är spruckna så jag måste ta det jätte försiktigt så dom inte går av :O Hoppas jag slipper ha den så länge i alla fall, har jag det på studenten blir det ingen student fest för mig inte!

Ska bara ligga och vila resten av dagen. Ska se klart på Bones säsong 2 om jag hinner med det och kanske börja lite på trean. Får bli ett riktigt kraft tag imorgon. Städa lägenheten, plugga, tvätta, diska och försöka få mig en nypa luft också så jag inte blir så instängd. Ska hinna med och färga mitt hår också. Andrea ska komma och hjälpa mig så der blir bra. Hoppas verkligen det!

Vi höres när vi höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0